maandag 22 juli 2013

Swatch: WIC by Herome New York 94




Nagellak, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik vind het altijd ontzettend leuk om met een nieuw kleurtje op mijn nagels rond te lopen! Vandaag swatch ik deze lak van Herome, namelijk New York 94. Dit is de nagellak die je waarschijnlijk al voor bij zag komen in de video van een paar dagen terug. Deze nagellak is namelijk van Onlinemakeup. Zoals je ziet is het een hele mooie diep rode kleur, en ik was benieuwd naar de dekking! Wil je meer weten van dit nagellakje? Lees dan lekker verder!


De nagellak is van de WIC collectie by Herome, en ik vind het echt een hele mooie kleur. Ik heb natuurlijk wel meer rode kleuren nagellak, maar dat is helemaal niet erg, classy rood kan (bijna) altijd. De ene dekt als een gek, en de ander is bij 3 laagjes nog steeds niet helemaal dekkend, dus ik was benieuwd bij deze lak, zou deze wel zo fijn dekkend zijn?

Om mee te beginnen, de verpakking ziet er leuk uit, en het flesje is zeker niet onhandig om bijvoorbeeld mee te nemen of in je nagellak doos te doen. Geen lange of brede flesjes, gewoon smal en dun, dat vind ik fijn!
Helaas staat de naam niet op de verpakking zelf, wat ik een beetje raar vind eigenlijk. Of ik moet heel blind zijn, maar ik kon het echt niet vinden!



En ja hoor! Dit is maar één laagje, whuutt? Ja, met 1 laagje is de lak prima dekkend, en heb je je nagels een leuk rood kleurtje gegeven.
De nagellak lakt fijn, hij is niet streperig of iets dergelijks. Verder is het kwastje heel normaal, eigenlijk zoals we ze zien bij alle andere nagellakken. Toch vind ik een iets afgerond kwastje altijd fijner, dan kan ik mooier de vorm van mijn nagels volgen vind ik.
Maar daar buiten is dit echt een hele mooie en fijne nagellak!

Voordelen:

  • Goed dekkend
  • Lakt fijn
  • Mooie kleur
  • Fijne makkelijke verpakking


Nadelen:

  • De naam staat niet op het flesje?
Genoeg voordelen dus, deze nagellak is voor €7,50 te koop!
Neem zeker even een kijkje op de webshop van Onlinemakeup, ik vind dat ze ontzettend leuke dingen hebben om even rond te kijken!

Wat vind jij van classy rode nagels?

Have a nice day!



Photobucket

You might also like